Isnin, 29 Disember 2014

Senyap je hari ni

Assalamualaikum


Hari ni aku rasakan perjalanan waktu sangat lah perlahannye ye adoi yai ye pun adoi.. ( tiru Johan rajalawak)  kenapa ye....

hah ini kerana sekarang dah hujung tahun so ramailah bos-bos dan anak-anak buahnye menghabiskan cuti tahun dorg , ada yg ke sinun anda yg ke sinin ke sinang ( hentam je la labu) hik hik...

aku tak cuti ke ? harus lah dah cuti awal haha...now bagi lah kat mereka pulak nak cuti

so hari ini sangat la sunyi sampai aku tak tahu nak buat ape ...bukak youtube bole kata macam dah takde yang menarik nak tengok. tapi bila kenangkan yang blog aku ni baru lagi fresh idea pun datang tak mencurah-curah so gi la jenguk blog orang lain untuk mencari inspirasi gitu hehe

ade lah dekat 10 blog yang aku singgah antaranye Lyssa Faizureen, Fatin Liyana , eh sume girls je ni haha

ade gak la blog lelaki yang aku jengguk isk korg ni... antaranye Khir, TayarGolek ...sebenarnye ade banyak lagi huhu

Akhirnye dapat gak aku sesuatu untuk blog cikai aku nih haha ni hah kat bawah


Mungkin bagi korg yang dah lama dalam bidang berblog ni tak heran dah dengan benda-benda mcm ni hehe... tp bagi aku ini adalah sesuatu kejayaan ...perh rasa nak nagis hahaha

ni aku share sikit codingnye

<table border="1" style="width: 300px;"><tbody>
<tr bgcolor="#e0f8e0">
<td align="center" ><a href="URL 1">tab 1</a></td>
<td align="center"><a href="URL 2">tab 2</a></td>
<td align="center"><a href="URL 3">tab 3</a></td>
 (boleh ditambah dibawah ini jika ada lagi link hendak dimasukkan)
</tr></tbody></table>

Credit to : Teknik buat blog kerana share kod ni 

dan yg paling best senang nak paham , huhu so sesape yg nak tahu lebih lanjut click sini untuk cari info lain memang membantu. 

ok selamat mencuba 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan