Isnin, 28 April 2014

Salam perkenalan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada sekalian pembaca,aku baru je nak menjinakkan diri dalam dunia bloggers dan aku akan keluarkan segala maklumat yang banyak terperap dalam kepala aku sejak sekian lama.. Ok kot untuk ayat pertama aku sebagai bloggers hehe..ok Hari ni hari ahad 14 Ogos 2011 dan 17 hari lagi kita akan menyambut hari kebangsaan yang memang tiap2 tahun dinantikan setiap rakyat kat Malaysia tercinta ni, dan pada masa yang sama umat islam akan menyambut Syawal pada 30 Ogos 2011 bulan yang sama, Terima kasih pada Mr Hamzah yang telah membakar semangat aku untuk mencipta blog sendiri dan hari ni lahirlah Blog aku buat julungkalinye memang terharu haha..insyaallah banyak info yang akan aku muatkan dalam blog ni dan aku jugak akan selitkan sedikit produk seperti pakaian dan aksesori wanita dan lelaki...ok lah nak solat kejap t sambung orait...chow cin ciii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan