Isnin, 28 April 2014

Peram 3 tahun

Assalamualaikum

Hari ni 28 April 2014 setelah berlaku sesuatu yg tak disangka2 telah menyebabkan aku terjumpe semula dgn blog ni ( Terbengkalai) haha....

alhamdulillah sebagai umat islam aku percaya apa yg berlaku pasti ada hikmahnya, dalam kes aku hari ni Allah telah menyusun jalan cerita hidup aku dgn memberi ilham untuk mencari semula blog yg pada asalnya aku pun dah tak ingat pasal blog yg aku buat separuh jalan ni

Ooh ye semasa aku baru buat blog ni aku msh lagi bujang trang tang tang hahaha
aku telah mendirikan rmh dan tangga bersama isteri tercinta Nor Salwa Binti Sukor pada tahun 2012 dan pada 6 Mei 2013 lahirlah anak sulong aku yg hensem mcm ayhnye  cewah hehe..puji diri sendiri le korg nak ke puji aku hahaha gurau jerk jgn marah nanti nampak tua ok..

ops nak cite panjang tp time blk pun da suntuk ni 6.28pm

so aku akan sambung kisah2 menarik or update2 terbaru kemungkinan akan ada slot Kedai dalam blog aku ni insyaallah barang2 dah ada cuma nak publish dalam ni belum sempat lagi

coming soon kata omputih hehe ni dia #Danish Collection# ok see you next time.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan